9.5/10 9.5/10 uit 102 reviews op Funda
Klachtenprocedure Westeneng Eerlijk duurt het langst. Dat is al 60 jaar ons motto. We zijn actief en ondernemend; gaan mee in uw ambities. Maar we willen de volle verantwoording kunnen dragen voor alles wat we zeggen en doen. U mag ons aanspreken op onze kwaliteit, toezeggingen en informatie.
Westeneng_PHOTO0069

Westeneng neemt een proactieve houding aan ten opzichte van klanttevredenheid. Onze klachtenprocedure is zorgvuldig vastgelegd om ervoor te zorgen dat klachten op een transparante en eerlijke manier worden behandeld. Hieronder vindt u de stappen die u kunt volgen om een klacht in te dienen:

Stap 1

Deze stap geeft Westeneng de mogelijkheid om uw klacht in behandeling te nemen. Westeneng probeert de klacht naar uw tevredenheid op te lossen. Als u met ons gesproken heeft over uw klacht, vragen wij u de informatie over de klacht op papier te zetten. We vragen u dit te doen om een goed beeld te krijgen van uw klacht.

De schriftelijke klacht kunt u sturen aan:

Westeneng Makelaars
Thorbeckelaan 18
3771 EG Barneveld

U kunt uw klacht ook per e-mail versturen naar info@westeneng.nl.

We nemen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling. Binnen twee werkdagen ontvangt u van ons een bevestiging van ontvangst. Binnen tien werkdagen ontvangt u onze reactie op uw klacht. Als het voor ons niet mogelijk is om binnen tien werkdagen op uw klacht te reageren, ontvangt u binnen deze termijn een bericht. Hierin leggen we uit waarom een reactie nog niet mogelijk is en geven we aan binnen welke termijn u deze wél kunt verwachten. Wanneer u niet tevreden bent met onze oplossing, dan kunt u kiezen voor stap twee.

Stap 2

U kunt kiezen voor een second opinion door een onafhankelijke partij. In Nederland is dit het Tuchtrecht NRVT.

De taxateur die zich inschrijft in het register van het NRVT is onderworpen aan de statuten en reglementen van het NRVT en derhalve ook aan tuchtrechtspraak. Dat betekent dat hij voor zijn handelen of nalaten in strijd met de Algemene gedrags- en beroepsregels en/of andere reglementen van het NRVT individueel ter verantwoording kan worden geroepen voor het centraal ingerichte en onafhankelijk opererende tuchtcollege van de Stichting Tuchtrechtspraak NRVT (STNRVT). De STNRVT is onafhankelijk van het NRVT en heeft een eigen bestuur, statuten en reglementen. Klachten kunnen worden ingediend door belanghebbenden, opdrachtgevers of door het NRVT. Klachten worden ingediend bij het klachtenbureau van de STNRVT en vervolgens behandeld door een onafhankelijk tuchtcollege.

De schriftelijke klacht kunt u sturen aan:

Stichting Tuchtrechtspraak NRVT
Postbus 4136
3006 AC Rotterdam

U kunt uw klacht ook per e-mail versturen naar info@nrvttucht.nl.

Klachtenprocedure NVM

NVM hanteert het standpunt dat een makelaar in eerste instantie de gelegenheid behoort te krijgen om klachten over hem of zijn kantoor zelf op te lossen. Bij het behandelen van klachten is Westeneng daarmee uw eerste aanspreekpunt. Mocht u echter van mening zijn dat uw klacht niet afdoende is afgehandeld, dan kunt u zich wenden tot NVM, die een eigen klachtenprocedure kent en omschrijft.

En, wat zijn uw uitdagingen of dromen? We helpen u graag actief. Misschien kunt u niet de woning of het bedrijfspand vinden dat een kant-en-klaar antwoord is op uw vraag. Misschien bent u benieuwd hoe wij tegen uw wensen aankijken, met onze kennis van de lokale markt en ons grote netwerk van aanbieders en zoekers. Mogen we met u meedenken?
WESTENENG_S04_00174